Jsme rádi, že jste si vybrali elektroskútr naší značky Racceway. V případě, že se v průběhu používání objeví nějaká technická závada, můžete kontaktovat náš záruční servis Racceway. Ve většině případů stačí malá telefonická konzultace a je vše vyřešeno. Pro případ, že se na elektrický skútr již nevztahuje klasická záruka na 2 roky, nabízíme samozřejmě i pozáruční servis.
Telefon: 777 736 214
E-mail: reklamace@motoe.cz
1. V případě obtíží nás kontaktujte na čísle 777 736 214 nebo na e-mailu: reklamace@motoe.cz
2. Pro zadání požadavku na servis budete potřebovat:
• Fakturu nebo nákupní doklad
• Identifikační číslo stroje
• Kontaktní údaje – telefon a e-mail
• Podrobný popis závady
3. Na základě těchto informací vás bude kontaktovat náš servisní technik. S ním se dohodnete, jakým způsobem se bude vše řešit – návštěvou technika, poradí postup nebo pošle konkrétní díl, který zákazník použije pro opravu. Ve více než 80 % případů se vše vyřeší po konzultaci s technikem. Některé nejčastější dotazy a řešení najdete v FAQ.
4. Pokud je vše řešeno návštěvou přímo u vás, den předtím dostanete ještě přesnou informaci v kolik hodin technik dorazí. Dle našich zkušeností pak 99 % závad dokážeme opravit přímo na místě. Pokud je třeba detailnější diagnostika skútr si odvážíme k nám do servisu.
5. Reklamace je ukončena vaším podpisem v okamžiku, kdy si vyzkoušíte funkčnost opravované věci.
Po uplynutí běžné záruky na 24 měsíců jsme vám stále k dispozici v našem pozáručním servisu. Postup pro využití je podobný jako při klasickém záručním servisu, viz. výše. Liší se však samozřejmě tím, že již nemůžete využít bezplatného servisu.
V okamžiku, kdy jednáte se servisním technikem a pro řešení nepomůže konzultace, další řešení, jako je návštěva technika, zaslání náhradního dílu či samotná oprava pak probíhá až po odsouhlasení a uhrazení cenového návrhu opravy.
Největší podíl z této částky většinou dělá doprava. Práce servisního technika je aktuálně (2022) účtována ve výši 350 Kč bez DPH za započatou hodinu.